Tuesday, May 1, 2012

Cukup Mencabar!

Asalamualaikum semua sahabat....
Semoga di dalam redha Allah sentiasa.

Kali ni nak bercerita tentang Semester 2 aku di UUM
Kenapa aku kata mencabar????

Hehehehe pertama kali menerima & menggalas tugas sebagai pengarah projek sememangnya cukup menguji kesabaran & keimanan aku
Cabaran pertama ialah memilih ahli jawatankuasa yg benar2 boleh bekerja & mampu bertoleransi dgn baik, ternyata pemilihan ini tidak mudah seperti yg disangka
Percaya sahaja tidak cukup, kita perlukan seseorg yg boleh beri komitmen sepenuhnya terhdp tugas
Sepanjg proses sebelum, semasa & selepas projek boleh dikatakan hidup aku memang tak tenteram

Huhuhuhu betul ckp org jd pengarah projek ni mmg tak lena tidur
Byk benda yg perlu diambil kira
Dari aspek hubungan individu sesama ajk sampailah hubungan dengan orang atasan semuanya perlu diurus dengan sebaiknya...tapi bagi aku semua tu ok je kalau kita mampu bertahan dengan berdoa & bertawakal dengan terus berusaha, Insyallah semuanya akan berjalan dengan lancar...
Jadi mcm itulah jugak dengan projek aku ni, selepas mengharungi pelbagai dugaan & rintangan akhirnya ia berlangsung juga pada tarikh 1 April 2011.
Tajuk projek aku Asean Culture Documentary.Pengisiannya ialah pameran buku dari Perpustakaan Sultanah Bahiyah, tayangan dokumentari,soalan kuiz, persembahan & cabutan bertuah.Makanan juga disediakan.
Di sini aku kongsikan sedikit kenangan aku...

Material Pameran






Pemenang Cabutan Bertuah


Persembahan

Bersama Pengetua DPP Sime Darby melihat Bahan Pameran

Sesi Menanda Kuiz


Barisan Ahli Jawatankuasa Program Asean Culture Documentary
Nampaknya setakat ini dulu coretan kali ini....
Insyallah kita berjumpa lg di coretan akan dtg....

No comments:

Post a Comment